9 May 2011

Aishiteru - Cinta Melody

Wah.. hari ni betul-betul menguji kesabaran aku.. Sooo hot kan hari ni. sampai tertido gak la tadi.. tak pernah jarang kot aku tido petang... tup tup tido pulak arini... (xbaik mengeluh kan??? dosa..hukhuk) bangun-bangun jer terus ngadap tv... sangat bosan yer sebab saya ni memang tengok cter-cter korea jer lebih.. tapi petang ni rasenyer cter CinTa MElody ni jer yang ade.. best ke idak??? ntah la. layankan ajer.. 

Tapi kan.. kan... OST dia sangat best la.. cer cube dengar.. 

愛してる Aishiteru

apa la Aishiteru ni.. ape ni???? ape ni??? (hep.. so annoying la kamu  ╥ )

maksudnyer.. AKU CINTA KAMU..
owh.. so sweet kan... i lap u laaaa~


video

Lirik Lagu Zivilia Band – Aishiteru (Aku Cinta Kamu) [Lagu Tema Sinetron Cinta Melody]
Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu

Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Back to [*][**]
Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah

Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Back to [*][**]
sebab utama tengok cter ni ialah.... emmmm
1. OST die best 
2. Heroin dia CUN bangat
3. Hero dia pun GANTANG bangat ni.. hahahaha (gelak evil ^^) 
owhhh, cerita dia aku tak nak komen.. sebab baru tengok tadi.. tak taula plak episod berape.. hikhik.. 
sedikit info pasal hero and heroin cter yang sedang hangat nie.. (erk.. lupe lak aku ketinggalan)
HERO - Randy pangalila sebagai Elang

hai Elang Aishiteru la... hikhik... lalalaalallaa


HEROIN - Chelsea Olivia sebagai Melody


comel kan si Olivia ni... gigi arnab dia yang mahal tu.. ^^

p/s : dengar cter gak.. cter ni tak berapa nak happy ending sangat.. betul ker?? cer cter ckit... huhu T_T


3 comments:

  1. TEDA masa la tgok tv..............

    ReplyDelete
  2. @ lululalalengleng :tgk internet je la lulu.. ade kot.. hehe
    @ syaaisyaa : randy mmg hensem bangat sih.. hehe^^

    ReplyDelete